søndag den 5. august 2012

Søndag.

Hej blog.

Jeg har ikke rigtig fået blogget i dag, da jeg har rejst hjem fra min kæreste i dag.
Vi bor ca. 300 km. fra hinanden han bor tæt på københavn og jeg bor tæt på århus. 
Så der er lidt vej. 
Jeg savner ham nu allerede, men han kommer heldigvis allerede på fredag :-)
I morgen skal jeg ud til min veninde som jeg skal holde fødselsdagsfest med. 
Vi skal prøve og se hvordan vi kan få plads til flest mulige :-)

Pt. sidder jeg og ser OL. Bolt har lige vundet en guld medalje. Jeg er ikke overrasket ;-)

Følger I med i OL? :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi

    Kom lige forbi din blog, der ser ret ny ud og ville lige lægge en hilsen. Tak for kigget. :) - Elsker dit indlæg om parfumer. Har en mor, der har arbejde i branchen og alt for få ved, hvordan man bedst muligt udnytter sin parfume. Rart at se, nogen ved det og øser af deres viden.

    Mange hilsner, Line/ http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line!

      Tusind tak for din kommentar!
      Det er super dejligt at få lidt ros! :-)

      Hilsen Heidi!

      Slet