lørdag den 4. august 2012

One Week!

1 uge tilbage!!

Så er der kun 1 uge til min fødseldagsfest! Jeg har som sagt fødselsdag d.22 September, men min veninde og jeg ville gerne holde den sammen, og hun har fødselsdag d.15 August. Så snakkede vi om at det ville være meget rart at holde den mens der stadig var nogenlunde vejr og ikke alt for koldt. Så vi besluttede os for at holde den d.11 August. De fleste har også stadig sommerferie på dette tidspunkt, så vi syntes det var en god dato.
Jeg bliver 18 og min veninde bliver 19.
Jeg har købt hele outfittet, og det skal i nok snart få at se!


I dag skal min kæreste og jeg være alene hjemme hele aftenen.
Så den kommer til at stå på god mad, film og hygge. Glæder mig!

Hvad bruger I lørdagen til? :-)


7 kommentarer:

  1. Regner med at bruge lørdagen på at spille noget LOL.

    SvarSlet
  2. Jeg er lige kommet hjem fra Bornholm :-) Måske du vil tjekke min blog ud og måske blive fast læser? Jeg er i hvert fald blevet på din :-) http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emilie.

      Lyder dejligt. Jeg kigger din blog med det samme :-)

      Slet
  3. Idag har jeg været ude på en shoppetur og købt lidt lækre sager! Det ville være dejligt hvsís du ville tjekke min blog ud, og måske blive fast læser? Jeg er blevet det på din! http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som en god dag!
      Jeg tjekker din blog ud med det samme :-)

      Slet
  4. tak for den søde kommentar, fin blog du har :-)

    Knus Monique

    SvarSlet