mandag den 6. august 2012

Nye øreringe!


Jeg har købt disse fine rose øreringe. 
De er sorte med lidt glimmer i og så er det
Jeg skal bruge dem på lørdag til min fødselsdags fest. 
Jeg havde længe gået og kigget efter nogen øreringe jeg kunne have på til festen, men uden held.
Så var jeg inde på Trendsales i Fredags og der fandt jeg disse øreringe.
De var utrolig billige, så jeg købte dem og fik dem med posten i dag.
Jeg havde længe overvejret om jeg ville have lange/store øreringe i eller bare nogle små fine øreringe.
Det blev så nogle små fine :-)

Senere viser jeg jer de andre smykker jeg skal have på til festen :-).




2 kommentarer:

  1. Årh, bliver så jaloux - vil også have huller i ørerne igen! De er så fine. Glæder mig til at se flere smykker (ææælsker smykker!).

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet