mandag den 6. august 2012

Smykkerne til fødselsdags festen.




Så har jeg smykkerne parat til på lørdag. 
De er alle i et sort-sølv tema. Jeg tænkte det ville passe godt til min kjole som er sort ( Som i snart får at se)
Jeg tænkte også at de vil passe godt til min make-up, som bliver smokey eyes :-)

Her er de så:

Øreringene som jeg viste jer tidligere.


Et Armbånd jeg købte i Italien.

Et armbånd jeg købte i glitter.

Ringene købte jeg i Italien.


Så tog jeg også lige et billede af vores kirsebær fra haven :-).



4 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog!:-)
    Jeg tænkte at vi kunne følge hinnandens blogge, og jeg følger selvfølelig din så snart du følger min :-)

    www.toordinarypeople.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej AP.

      Jeg tjekker din blog ud nu :-)

      Slet
    2. Det er nogle rigtig flotte smykker, jeg er helt vild med øreringene!
      mariasphotodiary.blogspot.com

      Slet
    3. Mange tak - jeg er også rigtig glad for dem :-)

      Slet