lørdag den 28. juli 2012

NEW IN: Make-up

NEW IN


Hejsa!
Jeg skrev jo i går aftes at jeg ville vise jer mine køb fra Italien, men der er sket en lille ændring i planerne!
I morges modtog jeg nemlig en pakke fra cosmeticsfairy og jeg vil derfor gerne vise hvad jeg modtog!
Cosmeticsfairy er en online shop hvor du kan købe make-up, produkter til neglene og meget andet, til utrolig lave priser. Fragten er dog lidt dyr, den ligger på 80 kr.


Her kan i se mit køb:


1. City Color Nail Polish Nail Lacquer 5.05ml Dark Blue- £0.35 - Kan findes her.
2. Collection 2000 Hot Looks Nail Polish Shameless£0.49 -Kan findes her.
3. Collection 2000 Maxiflex Nail Polish Aztec Gold - £0.99 - Kan findes her.
4. Color Concept Nail Polish 8ml Bronze£0.49 - Kan findes her.
5. Wet n Wild Creme Eyeshadow White E91703£0.49 - Kan findes her.
6. Rimmel Lasting Finish 25hr Foundation 15ml Shade 303 -  £0.99 - Kan findes her.
7. Collection 2000 Colour Extreme Lipstick Divine£0.25 - Kan findes her.
8. Rimmel Moisture Renew Lipstick Glamourous Pink - £0.75 - Kan findes her.
9.  Wet n Wild Intuitive Blend Foundation and Primer£0.10 - Kan findes her.



1. Wet N Wild Funky Nail File -  £0.25 -Kan findes her.
2. LOREAL Pencil Perfect Eyeliner Paris Blue 150 - £0.99 - Kan findes her.
3. City Color Lilac Shimmer Lipgloss - £0.49 - Kan findes her.
4. Hedys 10 shade Eyeshadow Palette Diamond Dust - £0.99 - Kan findes her.
5. Astor Shine Extreme Lip Colour Gloss Strawberry 07 - £0.35 - Kan findes her.
6. Hedys LipShine Lipgloss Ice Crystal -  £0.49 - Kan findes her.
7. MAYBELLINE COOL EFFECT SHADOW LINER STEELY GAZE 50 - £0.89 - Kan findes her.
8.Collection 2000 Eye Definer Eye Liner Haze 6 - £0.89 - Kan findes her.
9. La Femme Collection Eyeliner Pencil Black - £0.45 - Kan findes her.
10. Wet n Wild Megachrome Eyeliner Pencil Antique Green - £0.49 - Kan findes her.
11. Color concept Eyeliner Pencil 1.2g Black - £0.49 - Kan findes her.
12. MAYBELLINE COOL EFFECT SHADOW LINER ICE PRINCESS 13 - £0.89 - Kan findes her.
13. Color Concept Face and Body Glitter Powder White - £0.49 - Kan findes her.
14. Color Concept Baked Eyeshadow Black 1 - £0.49 - Kan findes her.
15. Wet n Wild Flavoured Lipgloss Fresh Cherry - £0.35 - Kan findes her.



7 kommentarer:

  1. Tusind tak for din kommentar på min blog! :-)
    Du skriver, at du har påbegyndt en ny blog. Har du da haft en blog før denne?

    Men den ser rigtig fin ud din blog :-)

    // Louise - www.louiseschristensen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde en for lang tid siden, men så mistede jeg blogger-lysten, men nu er den tilbage :D

      Slet
    2. Nå okay :-). Det er også fir nok. Hvad hed den? :)

      Slet
  2. FIn blog og tak for kommentaren på min blog!
    Skal vi følges?
    Knus
    - mariejosiasen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hold da op det var meget du har købt! Men okay til de penge, så gør det jo ikke så meget!:-)
    Tak for kommentaren på min blog!
    Skulle vi evt. følges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!

      Ja, jeg fik købt en masse. Jeg tænkte nu når fragten var så meget, så kunne jeg ligeså godt bestille en ordenlig portion hjem :D.
      Men ja, det kan vi godt. ;-)

      Slet