søndag den 29. juli 2012

Birthday parteeeey!


D.11 August holder en veninde og jeg vores fødselsdag sammen. Hun bliver 19 d. 15 August og jeg bliver 18 d.22 september.
Jeg glæder mig rigtig meget!
Jeg fik købt hele mit outfit til festen i Italien (Det skal i nok få at se)

Det eneste jeg hader når man arrangere fester ligesom denne, er at man går og venter på hvem kan og hvem kan ikke. Vi skal have svar senest på lørdag, men man ville bare gerne have at folk kunne svare nu! :D
Min veninde Christina og jeg har dog rigtig mange fælles venner og de fleste af dem som deltager indtil videre er det, så det er meget dejligt :-).

Jeg havde sagt jeg ville vise jer mine køb fra Italien, men jeg kom i tanke om at mange af tingene ligger hjemme hos mig selv, og jeg er pt, hjemme hos min kæreste og jeg kommer først hjem fredag. Men jeg laver et indlæg om mine køb fra Italien senest fredag eller lørdag! :-)

Nu er solen væk... 96 timers sommer... Det er godt nok ikke særlig meget...
Jeg er glad for at jeg var været på ferie i Italien! Jeg tror ikke jeg kunne klare det, hvis jeg bare skulle være hjemme i Danmark hele "sommeren" hvis der kun var 96 timers sommer...

Hvad bruger I dagen på i dag? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar