mandag den 30. juli 2012

HN.


Jep, her er jeg så!
Spørg hvis i vil vide noget omkring mig! :-)

11 kommentarer:

  1. Hvad står HN for(:?

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Forbogstaven i mit fornavn og mit efternavn :-).

      Slet
    2. Gad vide, om vi hedder det samme til efternavn.
      Mit efternavn starter også med N(:

      Slet
    3. Jeg hedder Nissen :-).

      Slet
    4. Så hedder vi ikke det samme(:
      Jeg hedder Nielsen(:

      Slet
  2. Hey ! Super fed blog (:

    Skal vi følges? jeg følger ihvertfald dig.. og ville blive glad hvis du ville følge tilbage ! (:

    -Signe C. (:
    http://signechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind Tak!

      Jeg tjekker din blog nu :-)

      Slet
  3. hvor ser du dog godt ud! jeg er blevet fast læser på din blog, og glæder mig til at høre mere fra dig :-)

    //accordingtoif.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak for kommentaren på min blog! Din blog er også super fin :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet