onsdag den 1. august 2012

Stille onsdag..


Hejsa!
Man kan vist roligt sige det er en stille onsdag. Jeg er først stået op af sengen nu og har fået noget tøj på.
Der skal ikke rigtig ske noget i dag, udover afslapning.
Pt. sidder jeg og ser Made på MTV, det er nu et meget sjovt program..
Som sagt holder jeg snart en fødselsdags fest for mine venner og veninder, sammen med en anden veninde. 
Men jeg synes jeg tænker alt for meget på hvem der kommer og hvem der ikke kan komme.
Jeg føler mig stresset over at S.U. senest på lørdag og der er stadig 13 der enten har svaret "Måske" eller slet ikke har svaret noget endnu..
Det er total åndssvagt at jeg tænker så meget over det, men det gør jeg altid. Jeg skal altid have planlagt tingene ned til mindste detalje ellers så får jeg bare stress, fordi jeg ikke føler jeg har styr på det.
Jeg skal virkelig lære at slippe tøjlerne!

Nå, der fik I lidt info omkring en af mine dårlige sider. 

Hvad bruger I onsdagen på? :-)

2 kommentarer:

  1. tak for kommentaren på min blog. Din er virkelig fin. Jeg er nu fast læser og håber du har lyst til at gengælde det på min :-)
    mange knus Emilie

    www.emiliefredskilde.blogspot.com

    SvarSlet