torsdag den 26. juli 2012

Et smut til Lalandia.

Jeg..

har været et smut på Lalandia i Rødby sammen med min far, hans kæreste og min egen kæreste. Jeg kom hjem fra Italien i søndags og så tog min kæreste og jeg ned til min far og hans kæreste i Lalandia.
Jeg har været der nede tusinde gange før. Vi er der ca. 4-5 gange om året i det samme hus, fordi vi lejer det igennem min fars arbejde og min far har lidt første ret til huset. Så vi er hernede ret ofte. Billederne er fra en tur vi var ude og gå i går aftes i det dejlige vejr.
Håber i nyder det gode vejr, ligeså meget som jeg!

En random blomst på vejen ;-).

Min far og hans kæreste :-).

Lalandia's badeland.

Solnedgang på stranden ved Lalandia.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder(:
    Er lang tid siden jeg har været i Rødby lalandia, men har været der rigtig meget som barn(:

    Tænkte på, om du havde lyst til, vi blev faste læsere ved hinanden(:
    Kan godt lide dit navn(:
    Hedder selv Heidi.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!
      - Der er også dejligt dernede. Men jo det vil jeg helt sikkert gerne. Kan rigtig godt lide din blog :-).

      - Heidi.

      Slet