fredag den 27. juli 2012

Ciao Italia!

I søndags kom jeg hjem fra Italien efter 10 dages ferie.
Vi tog afsted om torsdagen og kom til Italien om Lørdagen, fordi vi tog 2 overnatninger på vej derned.
Jeg var afsted med min kæreste og hans familie.
Det var en rigtig dejlig ferie, med masser af sol og varme.
Jeg fik selvfølgelig også shoppet dernede, og jeg skal nok vise senere hvad jeg fik købt.
Vi boede i en lejlighed i det område der hedder Lido di Altanea. Det var super lækkert.

Her er lidt billeder fra ferien:


Overnatnings hotellet i Østrig.


En borg vi var oppe og besøge i Østrig.

Min kæreste og jeg. Vi skal til at køre fra Østrig til Italien. (Jep jeg er meget glad)


Vi sad i kø i Østrig......



Inde i byen Caorle.



Endnu et billede fra byen Caorle.



Min kæreste og jeg.



Arkaden.


Deres lækre grøntsager og frugter i supermarkederne.



Mig selv, som er super klar til en shoppetur!!



En af deres lækre pizza'er.



Poolen!



Poolen!



Min dejlige kæreste.



Lidt utydelig billede, men det var bygningen vi boede i.


Kæmpe fersken!

5 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det lækkert ud(:
    Jeg bliver fast læser med det samme.

    Jeg kan desværre ikke se, du er blevet fast læser, men det har med at drille nogle gange. Så hvis du prøver at fjerne dig som læser og tilføje dig igen. Plejer at virke(:
    Glæder mig til at følge din blog fremover(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hmm underligt. Kan godt se, jeg er fast læser ved dig på min blog. Men når jeg går ind på din blog, kan jeg ikke se, jeg er fast læser:/
    Ved ikke rigtig, hvad jeg skal gøre, men jeg følger med(:
    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak for kommentaren på min blog! Jeg er fast læser hos dig nu og håber du måske også vil blive hos mig ? Kram Anne-Sofie

    // lifeasanne-sofie.blogspot.com

    SvarSlet